never say never......nothing impossible

Sunday, January 9, 2011

housemates ku yang sengal





tada......memperkenalkan........................
housemates ku yang sengal tahap cipan
al kisahnye..aku ade 3 housemates. (sbb kat kolej akasia 1 blik 4 org.dyorang +aku=4)
mule3 knal..malu2 seyhhh..skali da lame..haiyok...
sekor2 mcm dh knal 10 taon..gile..hahaha
dgn bntuan tenet yg mcm kure2..aku akn
sedaya upaye knalkan korg kat dunia..hahaha






ha....yg ni aku da lame knl sbnarnye..siti nur zulaikha
pggl ieka saje ckp.pnjg2 watpe..hahah..1 skul ngn aku mase kat
SESMA..1 klas dr form 3 smpai form 5.satu dorm
mase form 1 and 2.smpai cni 1 blik..sume 1..
obses ngan KOREA..x kesah la pelakon k..
penyanyi k..tmpat k..sume r..1 je psal dye..
bile alarm dye bunyi lagu korea pagi2..aku lah yg kne jerit..
IEKA!!!!!!!!!!!ALARM BUNYIK.TUTOP!!!





ni plk siti nurr syafeena..kitorg pggil dye funa..
eh silap..typo..fyna..penang mari..ank mami derr..
dye ni yang TERPALING bijak la antara kitorg..
plg mude tp plg matang la..hahaha..salute sgt
kat dye..aku x prnh nk puas ati ngan dye neyh..
sebabnye...........dye ade byk kasut..waaaaaa.....jelos thap gaban.






ting tong..haa..yg ni hana..btol..2 je name dye..
hana binti ibrahim...pendek..tp x tuan dye x pndek..
panjang la jgk..hahaha..pahang mali...mix beb..
mama belgium+papa malaysia..
muke merah j slalu..pns pun mrh..sjuk pn mrh..malu
pn mrh..pndek kate sume mrh la..
yg ni mls mandi..dulu la...skrg da rajen..hahha..
slalu p klas lmbat..lgi 30 min nk abes br smpai..
salute............




ni time jogging...(jogging la sgt)..ya tpi 2 fiqah


haa...2 je la 3 ketul manusia peneman stia aku kat blik ni..
tman ktawe..nanges..mcm2..lpas ni ssh dh nk jmpe..
especially fyna..fly p india..
sob3.. sedey lak :'(
pape pn....im the luckiest person to have u girls around me..
luv u soooo much..


No comments: